6 maj,

And the tears come streaming down your face
( det var på tiden )


förfest hos sahra, det var mycket kul. sen bar det av imot klocket.
trodde det skulle bli lyckat, de började lyckat. men slutade mindre
bra för min del. allt är bara åt helvete just nu.
mina pengar, digitalkamera m.m blev snott.
tycker verkligen synd om sådana människor som inte har råd med egna
saker att dom ska ta andras. men, det finns väl folk till allt!
så ja, inga bilder ifrån igårkväll från min kamera ivarjefall.
får be sahra&johanna skicka några sedan som jag lägger in.

& min fot, kan jag nästan inte enns gå på. och såret, de bara
blöderblöderblöder hela tiden. jag är så jävla trött på allt!

ska kanske följa med till sörping & kolla på min lillebrors match.
jag vill inte, orkar inte, har inte humöret. men, dom bad mig..
för första gången. vi får se.

When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worst?

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0