29 maj,

So stay with me. You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry..
Don't u understand?

vaknade imorse och kände mig helt förstörd, förkyld, allergisk..vetinte vad. gick bara första lektionen, sedan gick jag hem.. suttit här ett tag. dont know that to do! måste plugga. borde egentligen vara i skolan för att gå på musiken.  åh va jobbigt allt är. nästan klar med No arbetet iaf. fick mycket hjälp utav pia idag så var man ju bara tvungen att skriva typ en mening på varje fråga :) ska bara fördjupa mig i en utav vg- frågorna, inte för att jag kommer få det.. (vg) utan för att, jag vet inte.. men har fått för mig att man ska göra de ivarjefall! ska kankse sova lite snart, om ja inte pluggar. har ej ätit nånting idag heller. tänkte äta förut när ja kom hem, plockade fram lite saker men plockade bort dem lika fort.. don't know why. deprimerad dag idag, ohyes .. not good men sånt klarar jag av, är van så vad gör en dag till liksom.. bara att ta sig igenom! men, jag saknar dig.. justnu :( oh i want u back in my life




I started blurring the lines
Because I didn't care
I started crossing the line
Cause you were never there

He loves me, he loves me not ..

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt för allt
i'm ashamed

Kommentarer
Postat av: `elin

fin text ;)

2007-05-29 @ 12:52:02
URL: http://justdiamonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0