23 maj,

vaknade utav att andrea ringde och väckte mig. & vart väldigt glad när klockan stog på 7. vilket betydde att jag hade två timmar till på mig att sova. orienteringen började kl 10. jag andrea carro, hittade bara 4 kontroller utav 11. gick vilse, hamna i ett jävla träsk, skvätte upp hela byxorna + att mina skor läckte in. yej! vart otroligt happy när ja såg målet :) "mååååååål, jaaaaaaaaaa!" sen gick jag hem till fille. skulle få skjuts hem. men väl där så tittar ja i min väska, så är inte mina älskade skor där. så ja tvinga fille att åka upp & kolla fall dem var kvar, vilket dom var. TUR.. sen så åkte vi hem, var hemma vid ca 1.


can't let go

du är underbar

bara du, bara du, bara du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0