22 maj,

vaknade imorse och kände mig en aning sjuk så hade jag enormt ont i magen (mensverk) men ja, skulle ju göra matteprovet kl 9 så var bara att gå till skolan. men hade redan bestämt innan att ja skulle gå hem efter de, vilket ja också gjorde. det är konstigt att när man väl sitter i skolan så krampar magen så inåthelvete.. sen påvägen hem & väl hemma så är de helt borta.  Aja, matteprovet gick bra .. hoppade bara över några få frågor som ja fick hjälp med sen utav anna. får se hu del B går på fredag. har aldrig i mitt liv gjort del B när vi har haft prov i matte, för de har räckt med att göra A-delen för att få G. så ja vet inte riktigt hur dom tänker x) skitsamma. nu ska ja snart ner och lägga mig i soffan & titta på tv för första gången eftersom att mina kanaler här uppe, eller ja.. på allas tv är dem borta, fast ja... inte där nere. skitsamma hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0