21 maj

idag har de varit en helt vanlig dag, läste igår att de skulle bli moln & regnigt idag. men när ja vaknade så, tyckte jag att det var nästan sol. så ja tog på mig min klänning. & de va helt rätt för varmt ute var de. men sedan efter vart i skolan en timme så såg de ut som de skulle bli värsta ovädret när som helst. skitsamma, nu är de ju typ.. ae ja vet inte. såg film både sista lektionerna, på engelskan & so:n. American history x. höll nästan på att somna sista lektionen. är otroligt trött, kom upp 10 över 9 imorse vilket innebar att jag hade en kvart på mig att göra iordning mig (om jag skulle komma i tid villsäga.. vilket ja inte gjorde) fick resultaten till matte-nationella proven med jaaaha, gränsen för G var 23 p. jag hade 16. fick altså ig, inget jag blev särskilt förvånad över. ska ivarjefall till Anna imorrn vid 9, får altså en halvtimmes mindre sovmorgon ;/ iallafall.. ska göra ett "del A" prov, och sedan på fredag del B. det är sista chansen säger dem, om vi inte klarar det vet jag faktiskt inte vad som händer. för när ja frågar säger hon bara "men jag vet att ni kommer klara de" så som dom liksom alltid säger. träffade min pappa idag med, åt lunch. hmja, finns inte så mkt att säga..  han ta några bilder innan min cam fuckasig totalt. förstår inte vad som är fel helt plötsligt blir den bara.. helt grå? har ju heller ingen digitalkamera längre, this suckkkkkkks. anyway ..
 this was me, today .. then

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0