2 maj,

ja min morgon började med att mamma kom in och sa "klockan är 20 i 8 , börjar inte du 20 över?" - jo, sa jag även fastän det var kvart över (mycket skilnad) men jag förstog inte de såbra så jag fortsatte sova tills klockan var 8 då hon kom in igen och sa "jag försår inte varför du gör så att du ska behöva stressa varje dag". först då fatta jag att min klocka inte hade ringt heller. hade visst råkat ställa den på 8.15 fastän de skulle va 7.15 whatever. segade som vanligt och var i skolan 20 i 9 ungefär, ingen spanska för min del. så fick ja reda på att vi tydligen har spanskaprov imorn? det är ju suveränt! men dock så ska ja endå inte vara där, jag sa till mamma: jag har spanskaprov imorn vilket jag inte visste om så ja tänker ju inte gå dit ivarjefall. & då säger hon heltnöjt "nämen så bra kan vi ju gå & ta proverna då". ska tydligen gå till doktorn imorn för nånting, eller snarare allting? måste ta en spruta :( jag är rädd, faktiskt. jag hatar sprutor. jaja. trevligt i skolan idag tkr jag, bra väder, massa sol fast lite kallt. efter skolan skulle ja egentligen åkt ner till stan och solat med heidi&carro men jag frågade om carolinen kunde sola med mig på lörd istället vilket hon kunde (: för jag hade ont i halsen förut och de skulle bara ha blitt värre. plus att jag var sjukt trött. sov förut, till halv 20.30 sen blev jag väckt, fattade ingenting. gick ivarjefall upp helt yrvaken och fattade ingenting, "har vi handlat?" så stog ja bara där och titta sen gick jag och tvättade bort sminket. ska nog sova snart igen innan jag blir för pigg för då kommer jag aldrig kunna somna. :)



   

This is me, then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0