19 maj,

jag ida becca josse johanna andrea sara carro var först hemma hos josefin igår. tiden gick och vi skulle ta spårvagnen som gick halv11. men när vi väl är framme vid spårvagnshållplatsen så kommer den inte förens om 19 minuter. så vi börjar traska framåt. nånstans i kneipen stannar josse&becca och väntar på spårvagnen som kom om 11 minuter. när vi har gått förbi den sista hållplatsen så kommer spårvagnen. så, ja.. hade ju inte spelat nån roll om vi gått eller åkt spårvagn. anyway, väl där dög det. för höga förväntningar från många utav oss men jag ska inte klaga, sen fick vi skjuts hem.
Andrea ringde mig idag klockan 8 på morgonen och jag fattade ingenting, hon skulle iallafall komma förbi & låna min astmaspray så ja fick gå ut i enbart trosor & la den i blomkrukan utanför porten. sedan skulle hon lägga in den i detdär facket i dörren. men ingen astmaspray låg där. hon hade lagt tillbaka den i blomkrukan x) haha. förövrigt så mår ja inte så bra idag. trött som fan. har nyss sett på en film "fyra veckor i juni" .. vet inte vad som händer idag, sånt som märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0