18 maj,

sjukt stressig dag. åkte ner till stan rätt tidigt med ida, väl där träffa vi carro&sara.. sen träffade jag min mormor&bror så skulle hon köpte avslutningsklänning till mig, eller med mig eller ja .. men hittade inget så ska leta en annan gång. men hon köpte en annan klänning åt mig :) snällt. sen köpte ja en till sak. hmja, vart tjurig hela dagen och vart sjukt jobbigt att gå omkring på stan med fullt med folk, en seg mormor & en tom mage. men sen köpte hon mat åt mig :) jaaa, är med ida nu har precis duschat ska fixa oss sen förfest - clubheat.

är jävligt trött på vissa personer också, (som vanligt) funkar verkligen inte ihop längre
men som tur är finns det ju andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0