14 maj,

hade sovmorgon idag som jag har måndagar,ons,tors,fre & på tisd. kan ja gå hem & sova efter första lektionen (: wow bara för att ja inte har spanska längre. skoldagen idag, inget speciellt, fixa så ja fick G i matte varjefall :) sen så ska ett teknikarbete va inlämnat på ons. jobbigtjobbigt har inte börjat. & imorrn ska vi till kolmården hela mitt lag, ja alltså typ, nåra 6 7 8 9 osv .. vet inte om klass 4,5 ska med för ja vet inte ens vilka vi är i mitt lag whatever. min klass ska ivarjefall dit för dom nya 7orna ska komma och kolla på skolan så vi får inte vara kvar. sen äre ju bara onsd. sen tors - fre ledig då de blir simning på tors, carro du får inte banga! & fredag - stan, clubheat! min mormor var här nyss med och eftersom att mina 200 kr som ja hade fått av hon till hårinpackning blev snodda så hade hon köpt en ny, & sen ett till medel som ja ska ha till en grej sen fick jag 100 kr, så... från att ha 0 kr, har jag .. nästan 300 nu. WOOOW det är mycket för att va mig :) sen får vi pengar på fredag med. och nu vet ja inte vad jag snackar om men ska ivarjefall på ifk ikv om de inte regnar, & dit ska ja bara för att när vi förfesta hos sahra förra helgen lovade alla vi varann att gå på nästa ifk så kan ju inte svika. dessutom åt ja lunch med min pappii idag, fick bli mcdonalds för ja sa att ja inte ville åka till stan eller nåt sånt för att ja hade mjukiskläder on me today (: ihi fick pengar av han också. jaaa, allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0