12 maj,

heidi&sanna kom hit igårkväll, sen vid 10 var vi hos josse där andrea&sahra också var :).. började dricka osv. skulle ju egentligen till klocket men det sket sig. kom lite folk hem till josse istället oså. det var trevligt. vid klockan halv 4 tänkte vi gå hem, men det spöregna. (jag gick med en plastpåse på huvudet) haha :) men innan vi gick hem så gick vi till en pizzeria & åt kebabrulle, han snälla bjöd mig&heidi :).. ja sen gick vi hem & var hemma vid 4.

vaknade klockan 12 imorse utav att carro ringde heidi. har sovit otroligt lite. först mådde jag suveränt men nu har det ändrat sig. mår helt, jättekonstigt. haha. dessutom kom min mamma precis hem med cider till mig. jag vet inte varför! snällt ivarjefall :) & dom ser otroligt goda ut. haha. idag vet jag inte riktigt vad som händer till 100%, men det är väl sånt som märks som vanligt.



mer bilder kommer sen..

   
   




I'd never hurt you (If I could turn back)
Never do you wrong (If I could turn back)
And never leave your side (If I could turn back)
If I could turn back the hands
There'll be nothing I wouldn't do for you (If I could turn back)
Forever honest and true to you (If I could turn back)
If you accept me back in your heart, I love you
If I could turn back the hands

I'm going down yes I am
Down on my bended knee
And I'm gonna be right there until you return to me
If I could turn back the hands
If I could just turn back that little clock on the wall 
Then I'd come to realize how much I love you,
love you, love you, love you, love you
If I could turn back the hands

How did I ever let you slip away?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0