11 maj,

hade sovmorgon idag till 10.45, skööönt. dock så vaknade jag flera gånger och var nästan helt pigg. men tvinga mig själv att sova lite till.. hade slöjd. gjorde klart mitt förklädde som jag höllt  på med i 3 lektioner. lektionerna innan vet ja verkligen inte vad jag gjort. har ju desutom bara 2 lektioner kvar. aja, det blev skitfult :D but i dont care. ville bara få G och ja ska dessutom kasta de sen. börja ivarjefall på en, ja.. vet inte vad jag ska säga. hoppas de blir bra iallafall. carro hjälper mig dessutom (: sen träffade jag min pappa också,. eller ja han kom till min skola & lämna lite pengar. ska äta lunch med han på måndag också :D iih. måste städa rummet nu med. jag orkar inte, är så otroligt trött. vet inte riktigt vad som händer ikväll, förmodligen ingenting. ska iallafall iväg till heidi så märker de vart de bär av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0