10 maj,

jag tror nog jag slog mitt rekord i trötthet i morse, började 8.10, men gick upp klockan 8! lyckat. kom desutom bara 10 minuter försent. ingen frukost, no makeup.. and so on. men frukosten fixa gogo som köpte en macka till mig (: efter första lektionen så var det spanska, vilket ja inte längre ska gå på ju.. så då gick jag hem & sov, lite längre än jag skulle.. för jag gick inte till so:n heller. men sen var de ju lunch, (TACOS) eftersom att ngt var trasigt igår i köket så fick vi det idag istället. så självklart gick jag dit. haha. efter skolan åkte ja ner till stan med sara&caroline. båda köpte mkt fina saker :) sedan solade jag med caroline och sen så GICK jag hem. pga att spårvagnen skulle komma om 12 minuter. kände mig mycket duktig. chockad som ja blev när ja möter tusen gammla gubbar osv och fattar inte varför, tydligen så var de grabbhalvan. & en massa annat skit i folkparken. jaja.. nu gör jag ingenting, ska nog gå över till grannen sen och se på melodifestivalen med mammi :) men bara kanske. måste duscha snart med.

& eftersom att jag inte har nån kamera (somjag sagt flera gånger. men ska få en ny på avslutningen) så får jag väl lägga in en massa gamla bilder istället, there u got



   
    
    
   
  
    
    

& ja, de blev rätt så många. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0