min helg,

har varit allmänt seg, tråkig.. osåvidare.
fredags: alexandra malin carro kom hit till mig, fixade oss sen bar det av
mot vilbergen, mötte lina& någon? som visade oss vägen. gick sedan
ut för att möta linnea sanna emma. själva festen var liksom, hm..
inte var den bra iallafall!  de var riktigt tråkigt, eller tråkigt&tråkigt ...
det dög om man säger så men ja.. åkte ivarjefall hem halv1 då vi
fick skjuts av carros pappa, när ja väl kom hem bestämde ja mig för
att ja skulle se på film "säg att du älskar mig", så jag satte på datan..
men sen trorjag att jag var för trött eller nåt för jag stängde av den igen
& titta på tv istället .. låg & försökte sova men det snuurra i huvet, en
aning! på lördagen hade jag inget planerat, jag&carro bestämde att
vi skulle höras av och kankse gå på en fest, åter igen i vilbergen..
men jag åkte till heidi iallafall ungefär halv 3, då vi såg på filmen
"säg att du älskar mig" den var hemsk. & hela dagen gick åt
att försöka hitta på nånting att göra, vi lyckades inte. haha, men vi
laga iallafall mat, ( eller heidi ) SOPPA & MACKA! haha.
sen på kvällen såg vi på en till film & gjorde popcorn, beck - gamen.
efter det ungefär vid 11 åkte jag hem, satt vid datan ett tag & pratade
med heidi sen gick jag och la mig, skulle ringt ida som jag heeelt
glömde bort. im sorry about that.. IDAG, söndag .. har jag absolut
inte gjort nånting, alexandra kom förbi ett tag, hämtade lite grejer oså
men hon försvann likasnabbt, jag har suttit i morgonrock hela dagen.
ååh ingen bra dag för mig idag. humöret har gått upp & ner från
det bästa till det mer sämre. :/, det är jobbigt. när går det över?
imorrn vetjag inte vad som händer, skolaaan ivarjefall. och där
går man verkligen och är deprimerad. tisdag ska jag iallafall klippa mig.
(NOOO!) jag vet att dom kmr göra mitt hår jättekort :( jag är rädd, faktiskt.
förberett mig på att jag kommer få gå därifrån gråtande. efter det
ska jag på stan med carro&heidi i think.


måste allting vara så annorlunda?
Du har vänt upp&ner på mitt liv, verkligen..

Önskar bara jag visste vad som väntade mig så jag
aldrig skulle gett mig in i dethär, då skulle allting vara bra nu..
precis som förr. du kom in i mitt liv, blev betydelsefull, du lämna mig,
jag behöver dig. precis som då, i need you i neeeeed you !

VARFÖR GÅR DET INTE ATT GÅ TILLBAKS I TIDEN,
då skulle jag se till att det aldrig blivit någonting mellan oss.
(jag älskar dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0