men det visar sig att man har sätt fel sida utav folk

..

man blir så arg för stunden när man får reda på nånting som
man trodde aldrig skulle hända. för de trodde jag aldrig, att du skulle
kunna göra nånting sådant, speciellt inte i det tillstånd som ditt&mitt
förhållande var i, inte EN DAG EFTER. men det visar bara vem du är.
& hur viktigt vårt förhållande var, det betydde ingenting för dig eller hur ?
men, det konstiga är att jag inte grät .. jag ville inte enns gråta när jag
hörde om det, jag vart bara arg.. så arg så jag börja skaka, jag visste
inte vad jag skulle göra. men jag grät inte? ... kanske bror på för
att jag gjorde det i en timme igår och sen förut idag innan jag visste
om nånting, det är så konstigt. vad som hellst kunde få mig att bryta
ihop. men nu, känner jag ingenting.. absolut ingenting. visst säger man
saker när man är arg som man inte menar. duvet att jag älskar dig men
jag kommer aldrig förlåta dig för det här, aldrig heller glömma.
det trorja inte du begär heller att ja ska göra för de bryr du dig nog inte om.
önskar bara du hade gjort ett annorlunda beslut och inte gjort som du gjort,
ja hoppas en gång du inser vilket misstag det är. du vet att jag inte
trodde såhär om dig , du har sjunkit så himla lågt  i mina ögon,
när ja tror att det inte kan bli värre .. så får ja höra en massa saker.

men jag ska gå  vidare , glömma dig & glömma allt som har med dig att göra
jag måste iallafall försöka, för jag vet att det är de du vill göra.

ja hoppas du trivs som den person du blivit och att du trivs med att
inte vara "bunden" till ett förhållande längre. 061003 - 070308




att vara fast i om de var rätt eller fel
att veta att det var fel allt var fel det gick
fel från första början men att endå inte kunna
sluta tro att det var rätt, att du var rätt
vilket jag insåg i efterhand att du inte var
vi var för olika, så olika att allting gick fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0