let us die young, or let us live forever



& imorrn ska jag träffa andrea, vi ska träffas i bara
en liten stund & äta mcdonalds, haha. jag saknar henne!
hon har inte varit i skolan på mer än en vecka! förövrigt är vi
lediga imorrn, thats good! måste plugga, men jag kommer inte hinna.
egentligen måste jag plugga nu med men jag vet inte varför jag inte gör de,
har so prov på onsdag & spanskaprov på torsdag, har inte tränat nånting än ;/

min helg i kortfattning:
fredag: fest med linnea sanna alle emma hos filip,
mycket folk för en sådan liten lägenhet, annars helt ok.
lördag: bakis, träningsverk & mådde allmänt dåligt, inte alls
på något fest humör men hade ju bestämt att åka till sörping med
Ida caroline & emma. väl där så var det lyckat :) kankse inte värt 100kr
såklart men helt OK då igen. dock så kom vi nästan inte hem, men de löste sej.

------


Cause I cant make you love me if you dont
You cant make your heart feel something it wont
Here in the dark, in these lonely hours
I will lay down my heart and I'll feel the power
But you wont, no you wont
cause I cant make you love me, if you dont

I'll close my eyes, then I wont see
The love you dont feel when youre holding me
Morning will come and i'll do whats right
Just give me till then to give up this fight
And I will give up this fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0