i need more money

.. yeeeees i do, vill köpa 2 par skor.. jeans, legins NY VÄSKA. ååååh det enda jag handlat som jag behövde var en jacka för 400:- och ett puder .. men jag har lagt undan 200:- för några månader sen som jag kanske ska ta användning för så jag kan köpa ett par nya jeans och sen endå ha pengar över så jag kan leva för .. fast egentligen vill ja ju ha domdär skorna 8-) men jag måste köpa legins! DET ÄR SÅ  JÄVLA JOBBIGT jag kan aldrig bestämma mig.  jävla linnea som typ får 129872000 kronor avundsjuk är jag!

vill inte gå till skolan imorrn jag känner fortfarande att jag är sjuk, men eftersom att jag inte var där idag men endå var ute och gick på stan & sånnt så kommer jag säkert behöva det, men isådana fall får ja gå hem ngn gång under dagen om jag känner att jag inte mår bra. ska göra omprov i NO på torsdag med så jag måste träna på det.. (hade inte tränat nånting alls förra gången, gick bara in i klassrummet skrev mitt namn på pappret, och sedan gick ut) uschusch. 

gick påstan med alexandra carro & heidi för det mesta, linnea var med oss ibörjan men gick sedan med danne&sanna istället. träffade också ida&jocke, erika&corre, nina&ellen :) & sen nu har jag klippt mig! men mitt hår är fan fortfarande slitet. haha.. menmen,

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0