29 mars,

imorse var jag sjukt trött som vanligt men hade nationella prov i matte klockan 08.10 så var tvungen att komma i tid, vilket jag också gjorde! wow. men direkt efter de gick jag hem igen, skyllde på att jag hade ont i magen. så sov jag i ungefär 1 - 2 timmar sen vid 12 gick jag tillbaks till skolan igen då jag var tvungen att redovisa en grej i svenska nationella. efter de satt vi bara ute på bänkar och läste & sen hade vi engelska i ca 1 halvtimme vilket gick väldigt snabbt. nu har ja precis ätit och ska snart till stan med carro men först måste jag nog byta kläder för konstigt nog tkr jag det är kallt ute! menja, nu tittar jag iallafall på "desiré" i love it :D,


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0