28 mars,

jahaja, har inte skrivit nånting på jättelänge känns det som. i don't know why, har nog inte haft tid antar jag väl + glömt bort osåvidare. iallafall så har jag varit på stan i förrgår&igår, har sagt i flera dagar "idag måste ja sola, idag ska ja sola blabla" men de har aldrig blivit av, men IMORRN ska jag nog faktiskt göra det närmare bestämt :). bara jag inte känner mig sjuk. imorse när ja gick upp bestämde ja mig för att jag skulle vara hemma idag och sova (?) men när ja gick hem från skolan ångrade jag mig och så ville jag ut, men så ringde jag alexandra.. & eftersom att hon sa att hon var jätteförkyld bestämde vi att ses imorrn istället.  det känns så konstigt att sova när det är värsta solen ute så ja veeeeeeet inte, ska iallafall duscha när som hellst :). sen måste jag plugga med, för ska ha några frågor inlämnade imorrn & jag fick dom idag? men tydligen sa dom att ja hade fått frågorna i måndags, ( vilket jag inte hade ) och det visade sej också att JAG hade rätt. yeeeees. förövrigt så hade vi nationellaprov idag, engelska uppsats, ja tror det gick okokok. frästen måste ja tillägga att ja fick VG på mitt so prov, i'm the beeest!

& dethär vädret blir man verkligen jätteglad utav och jag hoppas verkligen att det håller i sig för då känns allting underbart :D HAHA. och snart äre lov och det ska bli så jääääävla skönt! det var allt förmig, höhö.



PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0