25 mars,

igår: tog bussen till farmor, kom dit halv fem & där var pappa och dom, inga kusiner var där för dom skulle komma senare. så hmja, jag fick godis (påskägg) haha och 200 kr av dem & de tkr jag är snällt :) iih sen fick ja reda på att min pappa tydligen ska få en till unge, nyss hade jag bara 1 syskon sen nu helt plötsligt ska ja ha 3. HMJA! knas. sen så åt vi där och sånt sen vid 6 så gick ja upp till Ida där jag bytte kläder och greja sen kom först sebbe alex benta simon jocke, så var de bara vi där sen kom det mer & mer folk och helt plötsligt var det en maaassa där. men jag hade trevligt! sov där också, jag sov med heidi & idas säng och jag har inte sovit mycket denhär natten! haha men jaaaaaa sen imorse vid 12 eller nånting sådant åkte jag carro heidi hem. AAA HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0