24 mars,

igår halv 7 åkte jag till heidi & där var carro så gick vi ut och mötte nea och emma, gick till borgsmo & lalala. sen tog jag buss & spårvagn hem. nuuu sitter jag och väntar på att allihop ska komma hem så ja kan få mcdonalds (a) haha sen ska ja snart fixa mig & med 4 bussen åka ut till min farmor där min pappa och all släkt är osåvidare.. marcus ska inte följa med så ja åker själv :/ hmja framsteg de skulle ja absolut aldrig gjort förr ( brukar va han som får åka utan mig ) haha men sen ska ja iaf till ida runt 6 eller nånting som allihop redan vet. :) och jag är faktiskt inte lika sjuk längre.. men fortfarande lite. haha, men aa jag vet inte va ja ska ha på mig för kläder :D HAHA. ( desutom märker ja att ja skriver mycket "haha", men .. SKITSAMMA .. )

caroline skogh kommer snart hit så måste vi fixa & ja måste fixa mej en massa eftersom att ja inte kommer kunna fixa mig nått efter ja vart hos farmor, haha. 2 timmar kvar så nuuuuuuuuuuuu DRAR JAG


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0