23 mars,

fortfarande sjuk, bara vart i skolan en dag den här veckan.. egentligen borde ja ha pluggat på mitt omprov men har inte gjort de nånting, jag är såååååå dålig :( det kommer också bli världens tråkigaste fredag men därför ska jag ha extra kul imorgon. yeeess! ska till farmor också och träffa släkten och äta mat innan, haha. sen blir de bara att promenera till ida eftersom att det är så nära :) men nu eller snart ska jag äta frukost eller nått,


ska städa mitt rum och fixa mig lite och sånt, efter "desire" som börja precis nu ... sen senare åker ja till heidi så åker vi alliiiiiiihop till borgsmo, sen kankse ja ska träffa alex så i will have fun anyway liksom :)


PUSS.


man måste tänka framåt för att orka morgondan, men det är svårt när inget längre är som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0