22 mars,

vaknade hlav 9 utav att klockan ringde och jag var vääldigt trött & ångra att ja skulle följa med för ja ville fortsätta sova, haha. sen ringer hon och säger att hon ska ta halv10 bussen in. alltså kunde jag sovit längre x). men sen blev jag pigg och på bättre humör. ringde carro skogh och fråga ifall ja kunde låna hennes busskort, så vi möttes kvart i 10 utanför skolans entré. men sen så missade ja och andrea 2 spårvagnar så vi fick gå dit vi skulle ist. när vi va där så var andrea säker på att hon visste vart vi skulle (hon gick till fel hus) medans jag som alltid har rätt (haha) sa att vi skulle till andra huset.. så hon ursäktade sig och frågade personal & vanligt folk var de låg. sen gick vi efter 10 minuters försening till det andra huset där vi skulle vart från början. haha sa ju att ja alltid hade rätt :D. sen fick vi sitta där och vänta i hundra ååår , sen efteråt gick vi & åt pizza, sen gick ja till skolan för att lämna busskortet till carro och andrea åkte åt andra hållet. sen gick ja hem till mig eftersom ja fortfarande är sjuk så ska ja inte va i skolan, och andrea är med sjuk eller nånting så hon kom också till mig och nu är vi här & hon vill gå till Ica så ja får väl följa med henne, sen ska hon färga mitt hår :). jag kommer säkert vara sjuk imorrn med. det är fan skitjobbigt. menmen,



PUSS.


take away the hurt, we can make it work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0