21 mars,

jag är jättesjuk! ÅÅÅH. tänkte gå till skolan idag och hälsa på caroline & säga att jag hade tänkt att hämta några böcker & sisådära och ta reda på vad jag fick för betyg på so-provet, men när jag vakna skulle dom tydligen ha so, så jag hann inte .. & nu orkar ja inte och vill inte. nyss duschade jag och sådära & snart ska jag nog städa mitt rum eller nåt för det är stökigt. yees, jag hoppas jag blir frisk till helgen. eller det kommer jag vara iallafall enligt mig :) och imorrn ska jag träffa ida ! får nog bli att hon kmr hit för jag kan/ får inte gå nånstans,  i think :) men hmja ,

gick ner till affären och mötte min mamma, hon var snäll mot mig och gav mig halstabletter + hårfärg (A) haha. sen köpte vi mat så gick vi hem och åt, sen ringde heidi som skulle till mcdonalds stockholmsrondellen för att sådär hmja prata så hon kom förbi här en jättekort stund but now she's gone. haha & nu börjar världens bästa program. "desire" wooowow, så..

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0