det känns som jag bara blir sjukare och sjukare, jag har otroligt ont i huvudet.. ska färga håret snart trorjag om jag inte gör det imorgon för nu är jag otroligt trött, men jag kommer säkert inte kunna sova nånting inatt för ja har knappt sovit nått på 2 nätter. det känns som jag är jättetrött men sen när jag väl lägger mig så kan jag inte sova.  jävligt jobbigt! och imorrn måste jag gå upp halv9  för jag ska möta andrea vid konsum halv10 sen ska jag följa med henne , men sen ska ja gå hem igen för ja ska inte till skolan .. som jag nog nämnt tidigare. förövrigt är det en sån här jobbig kväll som går ut över alla andra , and im sorry about that.. men det blir lätt så nu för tiden.



det som jag alltid varit mest rädd för ska hända,
är att du ska sluta bry dig.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0