20 mars,

ärlikamed PENGAR! yej..  men vet endå inte om jag kan gå på stan idag :/
är sjuuuk så mamma säger att ja borde vara hemma eftersom att jag var så
sjuk så jag inte gick till skolan. men jag ska iaf iväg & klippa mig vid halv 4,
sen får jag se om jag orkar stan eller inte. Alexandra ska följa med mig (A).
ska ägna en tanke åt caroline skogh om 2 minuter också, som är på tand
regleringen alledeles själv! wow liksom.. haha. iallafall, konstigt nog väcktes
jag inte utav min ringklocka idag? vet inte varför kankse hade glömt att spara
när ja ställt den på 08.25? men ja, somsagt är jag iallafall inte frisk. vaknade
halv 11 utav  carolines sms. :b haha. Nu ska jag gå & dricka upp mitt c-vitamin
glas & kanske äta frukost, sen ska jag nog gå tbx till sängen. mitt huvud känns
jävligt tungt, min hals ömmar och jag kan knappt andas genom näsan. haha
bättre kunde det ju inte vara :).


PUSS.


Baby baby I beg you please, please
I need your love, I need your love
So bring all back, bring all back
Bring back that loving feeling
Oh, that loving feeling
Bring back that loving feeling
Cause it's gone.. gone.. gone..
And I can't go on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0