19 mars,

ååååh, jag var sjukt seg i morse, snooza i 40 minuter, tills klockan var 8
(och jag börjar 20 över), visste att jag inte skulle gå på spanskan men var
tvungen att komma hemifrån endå, eftersom alla andra var hemma här.
så jag drack upp mitt glas med c-vitamin, borsta tänderna, sminkade mig
ytterst lite (somvanligt nu för tiden faktiskt , jag tkr det är bra att jag kommit
över dedär) sen tog jag på mig mina mjukiskläder, tog ett äpple & gick :).
som tur var mötte jag caroline som kom i samma tid som mig, hon gick
inte heller på hennes b-språk så vi satt i koridoren och pratade istället,
båda var desutom sjuka. (ok, hon var sjukare än mig.. men jag mådde med dåligt).
så vi bestämde att gå hem ngn gång under dagen. men jag tvinga kvar henne
till lunch eftersom de skulle vara sån "jättegod" mat :D, haha. så efter lunch
gick vi hem. Jag har suttit här sen dess, men snart ska jag lägga mig i sängen
& jag slår vad om att jag somnar för hmja.. en anledning till att jag gick hem
var också för att ja inte vill vara sjuk imorrn när jag ska klippa mig osåvidare..
+ att jag tydligen hade ett omprov i matte idag, (som jag helt glömt att träna på)
så det var bra att jag gick hem för annars skulle jag bara fått omprov igen.
vi höll på med nånting som jag verkligen inte fattade nånting utav :/ sjukt svårt.
& sen så är jag jävligt sur över vädret, mina skor läcker ju in i reeeegn.
så blir man på dåligt humör osåvidare och sen nu så har jag ont i huvudet.
måste tillägga att jag träffade Lucas idag med, han kom där på skolgårn
& jag skrek med mitt äpple i käften "HEEEJ LUCAS :D" bra att han är tillbaks
i skolan för hans del tycker jag! sen så har ja nog bestämt att jag ska åka
med på klassresan till göteborg iallafall 8-), haha. Fille&emil kankse skulle
hjälpa mig med lite extra betalning, HAHA. i hooope so. men nu ska jag gå.

PUSS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0