what went wrong?

Domdär orden dendär känslan dedär dragningskrafterna dendär lusten domdär skratten Domdär bråken som gick över innan de ens hann å börjat, glädjen vi skapa som från ditt håll helt&hållet verkar ha försvunnit. Uppskattning som nu inte lyckas nå fram vad man än försöker göra. De tre orden som inte längre har någon mening, ditt sätt att va din personlighet som är helt förändrad. Ditt leende dina blå ögon dina läpper som endast var ämnade för mig jag sakta dör utav tanken att dem nuddar vid någon annan. att du någon gång rör någon annan så som du rörde vid mig hur har de kunnat blivit såhär ? hur kan jag hata dig för det du gjort med mig för det du får mig att känna när du förut fick mig att känna som om jag vore världens lyckligaste. hur kan du ha gått från att ha brytt dig så mycket till att bara låta allt vara, ignonera & sedan säga ordet förlåt utan någon som alls betydelse? hur kan mitt liv ha blivit ett beroende utav ditt varför måste jag alltid göra allting efter dig för tanken "om" alltid finns där. jag borde känna mig fri men känner mig mer bunden än  någonsin. hur kan du ha tagit över mitt liv ? kan inte fortsätta leva såhär - självförstörande deprision

jag hatar det du gjort med mig jag hatar det du får mig att känna
som om jag inte har någon mening ingen betydelse alls

har aldrig kännt mig så värdelös som du får mig att känna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0