u tell me that u love me, then u go and cut me down?

gick till stan med carro&heidi, sjukt varmt, och kvaft ute.. jobbigt! såg en massa regnmoln osv. mötte sanna&linnea på vägen. och när vi nästan är framme så börjar de regna så de va bara att skynda sig på .. carro drog och ja gick bara med heidi, köpte ett par skor&en väska .. imorrn ska ja köpa koftor & bikini :)..



You tell me that you need me
Then you go and cut me down,
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say
That it's too late to apologize, it's too late


I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat ..


IDIOT
jag hatar det du gjort med mig
jag hatar att du förstör mina dagar
att min huvud ständigt tänker på dig
vad du gör & vart du är pågrund
utav att du skitit i att gjort som du sagt.
jag hatar dig för du jämt får mig
att få ont i magen såfort jag ser dig
jag hatar dig för att du överhuvudtaget existerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0