sanningen gör ont,

Försöker ta mig samman, men faller istället ihop.
och jag vill tro att det finns någon annan där ute som får mitt leende att gnistra. men jag har slutat letat och hoppas nu, jag har helt enkelt insett att det inte finns någon annan. (iallafall ingen bättre än du)

varför gör du det så svårt för mig?

varför kan du inte prata klarspråk med mig för en gångs skull? varför låter du mig sitta och hoppas hela jävla tiden med gråten i halsen? varför kan du aldrig vara ärlig mot mig och varför kan du inte ge mig en chans? en andra chans. jag vill inte vänta längre, jag kan inte vänta längre, det gör ont (för ont). så jag ska gå vidare nu och sluta gräva ner mig i kärlek som inte existrerar. jag ville inte att det skulle bli såhär (men viljan tycks aldrig vara mig till lags).

Kommentarer
Postat av: Saraa

usch, undrar om vi pratar om samma kille :S haha gått/går igenom PRECIS samma sak. han visar en sak men vill en annan ?!! idoter.

2007-06-13 @ 12:11:51
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: Loyd

förstår dig också! det är tugnt. "går igenom sak" faktiskt. take care ! kram.

2007-06-13 @ 12:28:05
URL: http://musicachick.blogg.se
Postat av: Saraa

jaa precis, ena dagen hur söt och snäll som helst nästa dag är det som bortblåst ;P usch dom är inte värda oss (A)

2007-06-13 @ 12:42:34
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: Johanna

alla är de likadana,

2007-06-13 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0