patetiskt pinsamt beteende

vetinte vad jag ska säga, men det finns verkligen folk till allt!
somsagt, patetiskt pinsamt omoget beteende, tycker dom borde
fundera över varför dom egentligen finns, för de borde dom fanimej
inte göra. måste ha blivit tappade i marken när dom precis föddes
skulle inte förvåna mig för nått fel äre ju på människorna, JAAA
dom är helt enkelt pinsamma, borde tänka igenom va dom
egentligen håller på med..  borde också skämmas över sig själva.

Skulle jag gjort om jag vore dem. trorsig till max!



& ni med är otroligt barnsliga
men det är ju så bra att man kan dra med sig flera
för det är ju så jobbigt att stå emot själv måste ju
alltid vara TVÅ

PATETISKT PINSAMT BETEENDE usch va ni borde skämmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0