och vad vet du om kärleken,

förrän du förgäves hatat den,
& va vet du om när hjärtat kan bränna,
för kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva..



Joy mötte mig vid porten så gick vi upp till emilio där frida gonzalo gogo
arre alex selver carro m.m. var, tjejorna drog sedan till statoil (jag&joy)
medans dom andra gick till mcdonalds. men sen va joy tydligen mer
hungrig så hon skulle ha mcmat ocksåå, dock så åt hon inte enns upp halva.
Tackkk raring <3 haha. sen åkte joy hem och ja gick tillbaks till emilio..
vissa drack, vattenpipa osv.. riktigt trevligt. men nu har ja lock för öronen
trorja. kul att va sjuk nu när ja ska till grekland! YEJ.



Det är mitt eget fel vad som än händer med mitt hjärta,
för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna.
(ja blir hellre ensam än lycklig med någon annan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0