Let me apologize to begin with

And I cannot explain to you
Im sorry, im so so sorry.. :(

Jag vill förklara, vill berätta, vill inte dölja längre, inte ljuga
Varför ska de behöva vara såhär? Hur kunde det bli såhär från
allra första början? hur kan jag låta mig själv ha hamnat i denhär
situationen? Jag älskar dig, rakt från hjärtat - jag älskar verkligen dig
har gjort det alldeles förlänge, vad du än trott jag vet att du vet
att du är den enda, ingen annan bara du

Bara du, bara du.. bara du

Förlåt, förlåt för allt ..
Jag borde inte göra såhär mot mig själv.
lögn efter lögn, kommer du någonsin få veta?

Att leva med en lögn,
är det så?


Let me apologize to begin with
Let me apologize for what I'm about to say
But trying to be someone else was harder than it seemed
But somehow I got caught up in between

Between my pride and my promise
Between my lies and how the truth gets in the way
The things I want to say to you get lost before they come
The only thing that's worse than one is none



Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well

Pretending
Someone else can come and save me from myself


- du är alldeles för betydelsefull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0