jag släpper din hand,

Jag har gjort allting fel, men en sak.. en sak har jag aldrig ljugit om, och det är att jag älskar dig. du var allt för mig, mitt allt. inga ord kan beskriva.

åkte ner till stan ungefär vid 5, vart hemma hela dagen, trodde ja skulle iväg tidigt idag. men är seg som vanligt. träffade sahra&josse, gjorde inte så mycket dom hade på ett ungefär redan köpt de mesta. åt mat, många garvattacker. nästan pinsamt! haha åkte sedan hem igen vid 7, är så otroligt trött :| caroline kommer hit sen .. sen ska vi hem till sahra trorjag. kankse till "pop i parken" men det tror jag ej, inget vidare väder ute. som tur är regnar de ej längre iallafall..

   

you said you would love me until you die, and as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"


glömde dina känslor och hur det kändes för dig
& nu är det på riktigt , nu är de verkligen slut.
jag kommer ångra mig livet ut
men inga ord kan rädda det vi hade förut

varför ?

du vet, likaså jag..
ditt betende är så fel,

du säger en sak men ditt betende visar en helt annan..
och det är väl inte orden som räknas, för ord betyder ingenting
så länge men inte bevisar de. eller? och grejen är att du visar precis
tvärtimot vad du säger.. har du tänkt på det? nae, du kankse
borde börja tänka på vad du gör och hur du uttrycker dig.
För det går inte ihop..

om du ej vill någonting, varför låtar du det fortsätta?
om det här någongång ska få ett slut så måste jag sätta stopp nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0