du ser mig inte

för jag är som luft för dig enbart en person som borde ignoneras för du vill inte se mig du låtsas inte om mig, som om jag vore vem som helst just a face någon du aldrig mött. men jag är nånting & har vart någonting för dig varför vill du få mig att känna mig som en i mängden varför vill du få mig att känna mig som en person som inte har någon betydelse för dig är de för att du vet att ja vill vara den viktigaste personen i ditt liv såsom du fortfarande är i mitt? varför vill du få mig att känna mig så osynlig så genomskinlig? är jag ingenting för dig längre,  kan du säga att ja inte är någonting för dig längre och stå för det? för du ska inte säga att du älskar mig när du får mig att må dåligt och är medveten om det men endå inte tar till sig utav det och bryr dig, utan bara fortsätter.. gång, på gång .. på gång. känns det bra, att du lyckas såra mig.. eller de kankse är ditt sätt att försöka släppa taget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0