don't you know

10 favoriter:

Färg:
grön, typ
Mat: finns mycket
Film: ingen aning
Bok: finns många
Sport: inget
Årstid: SOMMAR!
Veckodag: fredag elr lörd.
Glassmak: lakrits elr melon.
Tid på dygnet: efter 6

9 för tillfället:
Humör:
ae ingen kommentar
Kläder: trosor och stor t-shirt
Bakgrund: hm, stökigt
Nagellack: korall
Tid: 12.24
Omgivning: jag och min katt som ligger i min säng
Irritationsobjekt: inget för tillfället

8 första:

Bästa vän: Ida
Husdjur: katt
Piercing: öronen
Förälskelse: jadu
Musik: lyssnar på allt
Kyss: kommer ej ihåg

7 senaste:
Cigarett:
igår
Mat: makaroner&korv, min frukost today
Dryck: vatten
Biltur: med mormor till stan trorjag, iförrgår
Kyss: ..
Spelad låt: håkan hellström - går vidare
TV-program: ae de va längesen.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nejdu
Brutit mot lagen: ee aa
Blivit arresterad: yes
Badat naken: ja och fler gånger ska det bli!
Varit med på TV: inget jag kommer ihåg
Kysst någon du inte känner: ett antal ggr.

5 nej tack:
Kläder: fjortisstyle
Mat: mycket
Musik: tycker om nästan all
Dryck: kaffe
Personlighetsdrag: iskall

4 saker:
Du gjorde igår kväll: läste
Du kan höra just nu: musik.
Du inte kan leva utan: massor
Du gör när du har tråkigt: datorn :b

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ida tex.
Du tycker om: ..
Du inte gillar: tycker om alla ;D

2 val:
Vår eller höst: vår
Kaffe eller te: te

1 önskan:
att allt ska bli som förr igen, bli lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0