don't you know..

"allting är åt helvete, verkligen allting"
och man tänker efter och inser att det är så jävla sant
även fastän man försökt att dölja det.

Det är verkligen inget som fungerar,
ingenting,. hur kan det ha blivit såhär?




what did i do to deserve this?



Och dina ord vet du innerst inne inte betyder någonting
hur har du Samvete att fortsätta.. ?

känner du mindre ångest om du håller på såhär,
trordu att du gör det lättare för mig?

JAG ÖNSKAR VERKLIGEN VI KUNDE BYTA FÖR EN DAG
DU FICK SE HUR JAG HAR DET!

dock så kommer du aldrig att få veta,
för du har inte tid att lyssna på mig längre..

för du tar dig inte den tiden,


antar jag inte är tillräckligt viktig för dig längre ..




du kommer aldrig få veta, för du tar dig inte tiden att lyssna på mig längre. & det känns, det kan jag erkänna.. att den människan man vill berätta allt för - in och ut, inte längre har tid att lyssna. & när det väl passar, då är det bara pågrund utav nyfikenhet. IT HURTS! det ska du veta. du tror säkert allt är frid&fröjd, men saken är den att det är helt tvärtom men du ser inte, för du bryr dig inte, för du tar dig inte tiden till det.

Kommentarer
Postat av: ` natts

DIN BLOGG ÄR SÅ HEMLIG:P eller du har alltid varit hemlig med dina dikter o ord malin, haha ;) ..

2007-06-13 @ 23:57:09
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Saraa

usch :/

2007-06-14 @ 11:14:55
URL: http://sarararaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0