avslutningsmiddag

Andrea kom till mig nångång vet ej när, fixade oss sen vart de bråttom. kom dit, kände sig jävligt obekväm i kläderna&skorna. fick vänta i hundra år på maten, haha och ja var fan hungrig x) men det var gott iaf, fläskfilé&potatisgratäng, dock kunde ja inte äta upp allt för emil hällde vatten i min mat för han vart arg på mig,yes 75 spänn åt helvete! TACK. sen, folk som uppträdde och så. och Gonzalo ska veta att han är underbarast i världen på att sjunga (:.. yes sen, hade dom inget mer att göra så då satt dem på en massa musik. alla nior stog i en ring som man gjorde på lågstadiet och klappa händerna , sen folk gick in i mitten och dansa. HAHA sjukt pinsamma var dom. men aeee blev trött på dendär ringen så vi drog in en massa folk så va de förstört. och tur va väl de för annars hade ingen våga börja dansa. efter de drog vi till mcdonalds.. FETT KALLT! sen gick jag hem med arre :)  ooh min fötter dog, eller tårna. tog av mig barfota och sprang hem för ja inte skulle känna hur kallt de va på asfalten :b haha. fattar inte hur ja ska klara av att ha domdär fucking skorna imorn alltså.. men får ta med mig ett par extra. avslutningen är 8.30, TIDIGT.. jag kommer va sjukt trött.. måste sova straxt, ska bara kolla vädret en sista gång och tvätta bort all makeup, bilder kommer senare. goooodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0