7 juni,

döslapp dag i skolan.. gjorde absolut ingenting. gick hem efter rasten, skulle egentligen ha svenska men ingen kunde redovisa så vi fick rast, (vi hade haft 2 timmars rast precis innan) så ja, hela dagen idag har gått ut på raster. haha. skulle ha engelska sen men ja gick hem, skulle endå inte göra ngt speciellt. + att mer än halva klassen var säkert borta. åkte upp till alla, där emma linnea carro var... rökte vattenpipa. sen kom makkara. nu är jag hemma och ska snart till parken där josse sahra m.m. dom slutade ju skolan idag så dom sitter där och super ^^ haha. desutom gjorde jag en god gärning idag, eller hur de stavas. enda från södertull gick jag med en tant till kungsgård. (jag skulle åt samma håll men skitsamma) hon visste inte var de låg .. aja, gotta go.


Saknar&tänker på dig
vill vara med dig oavsett vad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0