12 juni,

okej nyss tittade jag på klockan, den visade 14.14, och jag tänkte
"nån tänker på mig ;)"  en sekund senare tittar ja igen, då är den 14.45,
aee nåt fel är det på mig.. TRÖTT! haha

kom hem för ett tag sen, gick till skolan vid kvart över 11.. för vi skulle endå bara städa skåpen vilket var onödigt. halv 1 skulle vi spela volleyboll. min klass vann alla matcher förutom den sista :) duktigt .. jag var dock inte med så kankse därför  de gick så bra ;D skulle egentligen solat  med heidi idag , men är SJUK. jobbigt äre .. men what to do? bara hoppas på de bästa att jag alltså blir frisk snart .. imorrn&tors är ja ledig trorja, för ska till abboreberg imorn men då kan ja ej komma, sen tors svärtinge.. ooorrrk? nae..


Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-12 @ 15:10:36
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0