11 juni,

gick till skolan även fast jag mådde som ett as, sjukt ont i halsen och bara allmänt sjuk. men ja, vad tjänade det att gå upp och fixa sig och gå dit då? INGENTING. slutade precis när jag kom.. och det var vid 10. fast vi fick tillbaka våra "jag-böcker" som vi skrivit i 7an.. carro började störttjuta.. sedan skulle hon läsa upp en sak jag hade skrivit om henne (jag kände henne ej då) så hade jag skrivit jättesnällt så hann hon inte läsa klart för hon började tjuta igen och då kunde jag inte hålla mig längre. haha. heltsjukt, då kände vi inte varandra, nu är vi jättenära så ska vi splittras. det är jobbigt. också sjukt hur nära jag andrea sara var.. hela 7an var de vi. sara hade typ skrivit "den knasigaste och bästa kompisen man kan ha" HAHA sjukt kul (: tror ej hon tycker så längre, aee va.. var iaf kvar i skolan typ en timme efter vi slutat. ingen fattade vad vi skulle göra. åkte iallafall ner till stan sen, ja träffade pappiii (: skulle egentligen äta glass men blev inte så. jag åt mat istället ;D haha. sen gick jag&carro bara runt gjorde inget speciellt. &imorrn ska jag på möte så då blir de ingen skola, fast ska komma till volleybollen trorjag fast ja ska ej vara med. bror på hur jag känner mig imorrn, nooo ork till att skriva mer, hej

/ Carro, säger:

hahaha , vad blir Smart arab baklänges

malin, säger:

bara trams! HA de va kul

/ Carro, säger:

hahaha jag dör! den är dö kul

Hennes humor alltså ;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0