jag hatar..

jag hatar sättet du behandlar mig på jag hatar hur du är mot mig

KÄNNS DET BRA?

du vet hur du får mig att må..
känns det bra?




Nu ska du få höra
Allt som finns inuti mig
Så var idel till ditt öra
För detta är till dig
Vart ska jag börja?
Vad ska jag göra?
Det som redan skett har skett o kommer återigen att ske
Jag kommer låta det hända
jag kommer låta det fortgå
För du är den enda
som får mig att känna så
Känna glädje o lycka
Samtidigt som Smärta o börda
Känner du igen detta
Bränns det i ditt hjärta
Tycker du att det var det enda rätta
Att ge mig en sådan smärta
Jag som bara ville älska
Bara ville få dig att känna samma sak
Var det kanske för mycket begärt
Att be dig vara ärlig o rak?
Ja, det kanske det var
Gav jag dig för mycket av min kärlek
Snälla ge mig nu ett svar
Hjälp mig att komma över detta svek
Sveket som fick mig att gråta
Skära i mitt hjärta
Men ändå alltid förlåta
Stå ut med denna smärta
Varför gjorde du på detta sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0