jadu..

dom kom förbi och hämta mig, ida på hennes knallrosa moppe.. aa, åkte hem till jocke laga tacos. sen gick vi ut och mötte tre filurer, aa nåra killar vetinte vilka eller jo men orkar inte säga.. åkte hem tidigt och nu upptäckte ja att jag har idas mobil.. men träffar ju henne endå troligtvis imorn.. sen nu kommer de upp massa saker och ja får panik vet inte vart ja ska ta vägen vad jag ska göra eller vad jag ska säga? ville inte att de skulle bli såhär...


image261


If I say who I know it just goes to show
You need me less than I need you
But take it from me we don't give sympathy
You can trust me trust nobody
But I said you and me we don't have honesty
The things we don't want to speak
I'll try to get out but I never will


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0