here am i , still waiting

jaaaaa, väntar tills klockan blir 11 så jag kan få MAT. marcus är ju inte hemma så va finns det för mening att laga något? nejdu ska till heidi, (mcdonalds alltså) ,.. och att ja ska dit klockan 11 bror på att de är då hon slutar så då ska hon äta med mig, oh guuuud va snällt. haha ;) längtar gör jag iallafall, haha för har vart hungrig aslänge men har tänkt att om ja tar ngt litet som typ en macka så kommer ja bli mätt.. men ja, får väl sätta på en film eller nåt sålänge.. fast de är nog inte en sån bra idé heller för då kmr ja va så inne i filmen och inte vilja gå därifrån när ja måste gå och ta på mig kläder osv.. men imorrrrrrrrrrrrrrrrrrrn, då ska vi iallafall dricka det är bestämt. mer vet jag inte!


  

image246

älskar denhär ungen, hon är bland de underbaraste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0