fråga inte

det har aldrig varit detsamma som med dig varför ens göra någonting när man är där men endå så långtlångt bort så frånvarande, inte medveten om vad det är man egentligen håller på med. men va spelar de för roll? ingenting spelar någonroll längre låter det bara hända varför ska man bry sig när ingen annan gör det varför ska man ha dåligt samvete för nånting som egentligen inte har någon mening för dig endå. egentligen borde jag kankse tala sanning men varför, varför ska jag behöva berätta för dig när du endå inte bryr dig. för ingenting spelar någon roll längre! men det har aldrig varit detsamma som med dig, samma närhet samma känsla. alltid annars bara helt dött helt känslokall inte kännt någonting förutom varför gör jag dethär? men sen kommer tanken upp varför inte? vad spelar de för roll det är väl bra att någon blir tillfredställd iallafall även om det inte är som med dig även fastän jag inte känner någonting även fast jag egentligen inte enns är närvarande, så nära men endå så långt bort? jag kan inte säga att det är någonslags närhet överhuvud taget.. låter det bara hända och visst det är fel det med,

men vad finns det för någon mening att överhuvudtaget bry sig längre vad finns det för mening med att ha dåligt samvete över ett val jag själv gjorde.



vad ska man säga, du bryr dig ju inte?

Fråga inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du inte bara har gjort det en gång ?

2007-07-21 @ 14:37:19
Postat av: Anonym

tolka det hur du vill..

2007-07-21 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0