Dolt under ytan

image249

lånade denhär filmen av heidi, för de första trodde ja att dom va svenska, och att den bara var "lite" läskig, vet inte vart ja fick de första ifrån men iallafall.. mamma sa att vi skulle titta på den, och visst.. ja vågar ju inte titta på den själv då. men vem vare inte som DOG då? ohhhhhhh shit först snakes on a plane och nu denhär.. jag till&med skada mig själv. ja vart så rädd ja bara tröck upp händerna/fingrarna i ansiktet och fingrarna fick ja i munnen så ja aa, rev mig själv eller va man ska säga så slog ja mig på näsan så ja fick skitont. satt och skrek rätt ut, min huvudverk blev ju inte bättre kan ja ju säga.. har nog aldrig blivit så rädd i någon film helt seriös.. aee..
 
ska snart sova, är sjukt trött. & imorrn blir de väl till att träffa carron som äntligen kommit hem från dalarna, inte för att hon har varit borta länge eller så men endååå. me loves her <3

Kommentarer
Postat av: ` natta

Men jag har ju skiiiickat novelleeeen ;P

2007-07-16 @ 00:32:13
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: ` natta

men jag har bifogat novellen, så du ser antagligen som ett litet gem över texten jag skrivit, tryck där och hämta filen! ;)

2007-07-16 @ 00:57:24
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0