att det ska vara så jävla svårt



jag försöker verkligen, iallafall nästan.. ska inte äta godis eller onyttigt. haha, har bara  hållt på i en vecka men endå, försöker faktiskt lyckas denhär gången ;) har till&med sprungit, hahhah dock bara 2 ggr. GARVAR. men jag&heidi har sagt att det ska bli mer. skitsamma i träning, bort med allt onyttigt skit som sätter sig på magen bara. MÅSTE DE VARA SÅ SVÅRT? har haft ett jävla sug efter nånting hela dagen idag, så var tvungen att köpa godis. jag som egentligen inte enns har råd eftersom att ja har tagit utav mina sparpengar bara för att heidi carro marcus och mamma fyller år innan ja får nya pengar alltså den 20 onde. har dock bara tagit 200 men de ska räcka. fast, duktig som jag är så sålde jag godiset till min lillebror för en 20a ;) haha tyckte de blev äckligt va väl typ bara den första godisbiten som var god. ja nuvet ni det iallaflal JAG FÖRSÖKER ;) men om jag lyckas de kan vi ju ta en annan gång.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0