27 juli,

jag minns knappt vad som hände igår, stan, vänta 1 timme för emma tappa sina nycklar, färga hår, vattenpipa, hem till heidi.. var väl det, idag har ja inte direkt varit på topp om man säger så. haft ont i magen exakt hela dagen, oh det är så otroligt jobbigt :( hur trött som helst också.. jag hatar dom här dagarna när jag känner mig såhär. så, bara pågrund utav de följde jag inte med josse på fest i sörping, dock så har ja heller inte pengar.. men, ja. bara suttit hemma och inte gjort nånting, sätt på en film bara.. ätit, så gått det går.. jag har otroligt tråkigt men orkar endå inte göra nåt & så får ja väl skylla mig själv ..


Been a long time since you called me
(How could you forget about me)
You gotta be feeling crazy
How can you walk away
When everything stays the same
I just can't do it

If you give me a chance I can love you right
But you're telling me it won't be enough





image275

och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat
där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat

Kommentarer
Postat av: ` natta

ahh söt bild;D

2007-07-30 @ 19:42:01
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0