24 juli,

Did it happen when we first kissed?
Cus it's hurting me to let it go
Maybe cus we spent so much time
And I know that is no more
I should have never let you hold me baby
Maybe why im sad to see us apart
I didn't give it to you on purpose
can't figure out how you stole my heart


kul att man va hemma till klockan typ 10 igår innan man gick ut. heidi kom hit så skulle vi möta erik, så skulle jag möta alex m.m. också (: så vi gjorde det. vet inte va som hände, gratis mat.. jag som skulle sluta äta sånt (y) jag är för duktig. nu har jag dåligt samvete. jaja, det var trevligt iallafall och ja fick ju mina garvatacker.. det är för rart alltså, jag vet att det kommer bli så :D


 

i feeeeeeel good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0