22 juli,

var på stan med carro igår, köpte skor byxor tröja och sen småskit.. åkte sen hem till carro, sen tillbaka till mig. färgade håret.. så jag är väl ganska vit nu kan man säga. haha.. sen kom folk hit, sanna linnea heidi emma alexandra adel hubbe arash makkara adam :) och alla sov här förutom 3 st så de va fullt hus.. ;) .. nu har ala åkt förutom sanna för hon fick inte plats så hon va kvar hos mig sov lite, eftersom hon inte direkt mår så bra :D HAHA lilla gumman. ska snart gå till linnea, se på film och sånt :) och nyss åt vi pizza..


image262

jag gämför inte det vi gjort,
det är överhuvudtaget inte de jag syftar på
utan lögnerna.. det vet du
du som aldrig skulle ljuga
altid tala sanning.
vilken jävla lögn alltihop
komplicerat
konstigt
jobbigt
varför var det tvungen att bli såhär?
klarade mig så bra
men idag saknar jag dig.
får väl se hur det fortsätter..
jag ber om ursäkt för att jag ljugit
det var fel.
förutom det finns det inget att be om ursäkt för
du var inte längre en del av mig
inte heller delaktig i vad jag gör & inte gör
ditt val.

jag älskar dig.


What we got is hard as hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0