15 juli,

vi kom aldrig så långt som till åby.. satt hemma hos mig, börja dricka.. så kom adel&arash.. ja riktigt trevligt. sen vid 1 någongång gick vi ner till mcdonalds ( som precis stängde ) men ja fråga amel om man kunde köpa en pomme vilket man kunde, så heidi sa en mellanpomme.. så gav han oss en stor, 2 cheeese & 3 dippar.. haha. "jag bjuder".. och jag säger: JAG ÄLSKAR DIG, jag verkligen älskar dig. yes, så  gick vi vidare till statoil där vi satte oss och åt osv.. köpte sedan glass. ja vart törstig så fråga nåra killar om ja kunde smaka deras cola, vilket ja inte för tillfället fatta va att han inte hade köpt den.. men ja, de skulle han endå göra senare. när vi gick till mcdonalds/statoil så regna de MYCKET men på hemvägen ingenting som tur va.. sjukt trött & sjukt ont i huvet hade ja när vi kom hem, skulle sova 3 i en säng.. tänkte va smart o ligga i mitten och inte behöva slåss om täcket & plats osv... men så vakna ja kvart över 4, mitt huvud värkar som fan och ja svettas ihjäl, försöker ligga kvar men funkar inte så ja går upp dricker de första ja ser i kylen - GRAPE läsken, sjuuukt äckligt men de sket ja i, sen drack ja vatten.. visste inte vart ja skulle sova men hamna sen i min brors bäddsoffa.. så han undra väl vafan ja gjorde i hans rum när han vakna. men vid 1 iallafall gick vi upp.. åt frukost osv.. satt här en stund sen vid halv 4 tog vi bussen till sanna, som förövrigt åker till landet i 2 veckor nu :/.. sen gick ja&heidi till henne i världens jävla storm blåste ju förfan nästan bort.. sen vid halv 6 åkte vi ut till hennes land :) & nu är ja hemma igen, ska se på film med mamma trorja..

image247

image248

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0